For The Sports  

Go Back   For The Sports > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.26 seconds.
Search: Posts Made By: Kyle
Forum: General Discussion Yesterday, 10:23 PM
Replies: 5,086
Views: 286,331
Posted By Kyle
"Good Time" is insanely good and so is Robert...

"Good Time" is insanely good and so is Robert Pattinson.
Forum: Sports Discussion Yesterday, 07:05 PM
Replies: 46,492
Views: 1,513,266
Posted By Kyle
Have the Bucks had the quietest 40-6 start in NBA...

Have the Bucks had the quietest 40-6 start in NBA history or have I just not been paying close enough attention?
Forum: Sports Discussion 01-24-2020, 07:28 PM
Replies: 46,492
Views: 1,513,266
Posted By Kyle
Save it for first take Fernando, its Friday.

Save it for first take Fernando, its Friday.
Forum: Sports Discussion 01-24-2020, 06:47 PM
Replies: 46,492
Views: 1,513,266
Posted By Kyle
*On 1,880 less shots.

*On 1,880 less shots.
Forum: Sports Discussion 01-24-2020, 06:22 PM
Replies: 29,842
Views: 974,387
Posted By Kyle
People's brains are just so broken today in...

People's brains are just so broken today in regards to justified criticism, there is always going to be people that agree with that nonsense no matter how heinous the crime is.

Just use the right...
Forum: Sports Discussion 01-24-2020, 04:31 PM
Replies: 511
Views: 13,117
Posted By Kyle
Not that they're the same player but the...

Not that they're the same player but the size/speed combo reminded me of Taylor Mays and I still can't really believe that he didn't work out.
Forum: Sports Discussion 01-24-2020, 04:25 PM
Replies: 29,842
Views: 974,387
Posted By Kyle
I think we all knew that was a trash organization...

I think we all knew that was a trash organization but this is obviously a new low.
Forum: General Discussion 01-24-2020, 01:53 AM
Replies: 80,610
Views: 2,630,291
Posted By Kyle
Salvia just made me light headed, so either I got...

Salvia just made me light headed, so either I got a shitty batch or I'm immune.
Forum: Sports Discussion 01-23-2020, 07:50 PM
Replies: 511
Views: 13,117
Posted By Kyle
Darrell *******

Darrell *******
Forum: Sports Discussion 01-23-2020, 07:36 PM
Replies: 46,492
Views: 1,513,266
Posted By Kyle
This is a pretty excellent tweet

This is a pretty excellent tweet
Forum: Sports Discussion 01-23-2020, 07:24 PM
Replies: 511
Views: 13,117
Posted By Kyle
Yeah I forgot about Hurts. If we could pick him...

Yeah I forgot about Hurts. If we could pick him up a little later I'd be good with that.
Forum: Sports Discussion 01-23-2020, 06:51 PM
Replies: 511
Views: 13,117
Posted By Kyle
Yeah, I'm just saying if there was a quarterback...

Yeah, I'm just saying if there was a quarterback I thought was good I wouldn't hesitate to take him with Cousins' future up in the air after this year. It would definitely be cool if the Vikings...
Forum: Sports Discussion 01-23-2020, 06:38 PM
Replies: 511
Views: 13,117
Posted By Kyle
If this was a better quarterback class I wouldn't...

If this was a better quarterback class I wouldn't hate it, but I just don't really believe in Jordan Love or most of the other guys in this class other than Burrow and Tua.
Forum: General Discussion 01-23-2020, 06:36 PM
Replies: 80,610
Views: 2,630,291
Posted By Kyle
60% of my diet is sandwiches, godspeed to you on...

60% of my diet is sandwiches, godspeed to you on that one. Thats tough.

I've only eaten out of an airfryer drunk but it seemed good at the time?
Forum: General Discussion 01-23-2020, 06:30 PM
Replies: 80,610
Views: 2,630,291
Posted By Kyle
Yeah on paper it sounded idiot-proof and almost...

Yeah on paper it sounded idiot-proof and almost too good to be true but I'm sick of eating the 3 meals I'm capable of making every night so I'm gonna have to give it a try.
Forum: General Discussion 01-23-2020, 06:20 PM
Replies: 80,610
Views: 2,630,291
Posted By Kyle
Does anyone have an instapot? Is it worth it?

Does anyone have an instapot? Is it worth it?
Forum: Sports Discussion 01-23-2020, 06:10 PM
Replies: 46,492
Views: 1,513,266
Posted By Kyle
That was his first basketball game in 10 months.

That was his first basketball game in 10 months.
Forum: Sports Discussion 01-23-2020, 05:48 PM
Replies: 511
Views: 13,117
Posted By Kyle
Thedraftnetwork.com seems pretty good.

Thedraftnetwork.com seems pretty good.
Forum: Sports Discussion 01-23-2020, 04:43 AM
Replies: 46,492
Views: 1,513,266
Posted By Kyle
This Zion stretch lmfao

This Zion stretch lmfao
Forum: General Discussion 01-22-2020, 05:19 PM
Replies: 80,610
Views: 2,630,291
Posted By Kyle
We get up to 2 weeks of free PTO for jury duty....

We get up to 2 weeks of free PTO for jury duty. Kinda seems ridiculous that companies aren't required to do that honestly.
Forum: Sports Discussion 01-22-2020, 04:57 PM
Replies: 29,842
Views: 974,387
Posted By Kyle
JJ Watt isn't even athlete-funny, what the hell.

JJ Watt isn't even athlete-funny, what the hell.
Forum: Sports Discussion 01-22-2020, 04:39 PM
Replies: 29,842
Views: 974,387
Posted By Kyle
Damn, I really wanted Gruden in Minnesota.

Damn, I really wanted Gruden in Minnesota.
Forum: General Discussion 01-22-2020, 03:10 PM
Replies: 80,610
Views: 2,630,291
Posted By Kyle
Why doesn't anyone want jury duty? Sounds...

Why doesn't anyone want jury duty? Sounds interesting to me tbh and its an excuse to not come into work.
Forum: Sports Discussion 01-22-2020, 12:51 AM
Replies: 29,842
Views: 974,387
Posted By Kyle
He was the worst CB in the league by most metrics...

He was the worst CB in the league by most metrics and the eye test was just as bad, so can't say I have any idea.
Forum: Sports Discussion 01-22-2020, 12:40 AM
Replies: 29,842
Views: 974,387
Posted By Kyle
Has to be a few converted corners playing WR on...

Has to be a few converted corners playing WR on practice squads they called first too.
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 05:07 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.